Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Οταν χτυπησε η πορτα...(αποσπασμα)


   Χτυπησε η πορτα. Λυπηθηκα! Ελεγα θα ανοιξω αλλα τωρα ειναι αργα! Τι να πρωτοανοιξεις? το μυαλο σου? τα ματια σου? τα χερια σου? και τα χερια σου, αν τα ανοιξεις, τι θα βγαλουν? Κι αυτη η πορτα παλι χτυπησε! Αναγκαστηκα να σηκωθω, πηρα λιγο βαμβακι και γαζες και πηγα προς την πορτα. Πιεσα το πομολο προς τα κατω και μια φωνη ακουστηκε να λεει "που εισαι? χτυπαω μια ωρα!" Ενιωσα τοσο μισος για τον ανθρωπο που χτυπουσε ετσι αλυπητα και ξεδιαντροπα την ανυπερασπιστη ωρα. Του ειπα σοβαρος:
 - Πηγαινε με σ'αυτη
 - Ποια?
 - Στην ωρα!
 - Ρε συ πας καλα?
Δεν καταλαβαινα τι ρωτουσε αφου ημουν ακομη ακινητος..."Δεν ξερω. Εσυ θα μου πεις", ειπα και αρχισα να περπαταω. Τον προσπερασα και κατεβαινα ενα ενα τα σκαλια ενω αυτος φωναζε
 - Ρε ελα πισω! Που πας?
 - Να βρω την Ωρα που χτυπησες!
 - Τι να βρεις μωρε? Χτυπουσα πριν μιση ωρα!
Αυτο ηταν ο,τι χειροτερο ακουσα. Πριν χτυπουσε την ολοκληρη και τωρα χτυπαει και την μιση! Και η καημενη η μιση ειναι πιο αδυναμη και δεν μπορει να αντισταθει. Η οργη μου ηταν τοση (περιπου 96 κιλα) και με εσπρωξε με δυναμη προς το μερος του. Τον εριξα κατω και του εδωσα μια μπουνια. Αυτος οχι απλα δεν την πηρε αλλα την κοιταξε με τρομο, ο οποιος αναρωτιεμαι ακομη ποτε εμφανιστηκε και πως επεσε κι αυτος κατω. "Εισαι με τα καλα σου? Τι κανεις?", ειπε αυτος. Δεν καταλαβαινω για ποιο λογο επρεπε να μαθει με ποιους ημουν και τι εκανα. "Εισαι κατασκοπος?", ρωτησα, κι αυτος καρφωσε το βλεμμα του πανω μου. Τα καρφια με πονεσαν τοσο πολυ που εριξα μια δυνατη κραυγη, την οποια ψαχνω απο τοτε. Ισως κυλισε ως το υπογειο και δεν την βρω ποτε αλλα το βλεμμα ειναι ακομη πανω μου. Δεν καταφερα να το βγαλω γιατι δεν βρισκω που εβαλε τα καρφια.
"Μου κανεις πλακα?", μου ειπε κι εκει ηταν που παραξενευτηκα πιο πολυ. Δεν γνωριζω να κανω πλακες και δεν εχω κανει για κανεναν. Πως θα μπορουσα να κανω σ'αυτον πλακα? Και τι θα ειχε επανω? Και γιατι με ρωτησε? Ηθελε μια πλακα και την ηθελε απο μενα?
"Οχι!", του ειπα και σηκωθηκα ορθιος.
  - Τιποτα δεν σου κανω, γιατι δεν το αξιζεις!
 - Το'χεις χασει τελειως? Τι εχεις παθει?
 - Οχι, τελκα το βρηκα χθες.
Πως ηξερε για το ρολοι μου? Και πως ηξερε οτι κατι επαθα? Αυτος ο ανθρωπος ειναι επικινδυνος! Τον κοιταξα επιμονα, τον προσπερασα και μπηκα μεσα στο σπιτι. Δεν θα μπορουσε να με βρει ετσι. Οι τοιχοι ειναι πολλοι και κινουμαι απο τον εναν στον αλλον ανετα. Οταν φυγει, τοτε ισως βγω και παω στο δωματιο μου να ξαπλωσω παλι! Μεχρι τοτε.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου